zondag 25 juni 2017

Fendi; dark blue beaded flower denim shoulder bag

Het ultieme doel is om ooit een echte Fendi Baguette te bezitten. Daar ben ik al een tijdje voor aan het sparen. Maar op Marktplaats liep ik tegen dit buitenkansje aan en tja...

Het zal geen geheim zijn dat ik een groot fan ben van het Italiaanse designer merk Fendi. Van de kleding, maar vooral van de tassen. En ook al maken mijn moeder en ik zelf prachtige tassen en heb ik een Lot tas geïnspireerd op Fendi. Toch is het mijn grote droom ooit een echte Fendi Baguette te bezitten die ik dan koop in een echte officiële Fendi store. Mijn portemonnee, die daar vervolgens makkelijk inpast, kan dit echter niet in een keer verwerken. Dus ben ik ouderwets aan het 'sparen'. Wat eigenlijk wel heel leuk is. 

Dat neemt niet weg dat ik stiekem wel eens op sites kijk waar ze vintage of 2nd life designer verkopen. En soms hoop ik op een rommelmarkt tegen dat ene spotgoedkope juweeltje aan te lopen. Nu weet ik niet of je Marktplaats mag vergelijke met een rommelmarkt. Maar afgelopen weekend is het dus echt gebeurt. Ik heb dat spotgoedkope juweeltje daar gevonden. Een echte Fendi shoulder bag. Na wat research over de echtheid zijn we naar Vianen gereden. Daar hebben we voor de deur het tasje van binnen en van buiten uitgebreid staan bekijken. Ja het was een echte. Als een kind zo blij weer naar huis gereden en het juweeltje meteen in gebruik genomen.

Het doel is nog steeds die echte Fendi Baguette. Maar soms loop je tegen zo'n buitenkansje aan en tja...dan spaar ik maar iets langer door.




2 opmerkingen:

  1. Ik ken het merk niet, want eerlijk gezegd zeggen merken mij helemaal niets!
    Welk model heb je nu gekocht?

    En er zijn allemaal kraaltje opgeborduurd? Niet echt mijn ding,maar gelukkig verschillen we allemaal van smaak.Blijft het ook leuk om bij iemand anders te kijken!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het merk is Fendi. Ik ben een groot fan van hun tassen. En gelukkig maar dat we allemaal van smaak verschillen. Anders werd het een hele saaie wereld toch :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie.